סילוק יד ופתרון סכסוכים במסגרת המשפחה

 

סילוק יד ופתרון סכסוכים במסגרת המשפחה

מחלוקות במסגרת המשפחתית הן הרגישות ביותר והן דורשות את הטיפול המדויק ביותר.

הורים שמסוכסכים עם מי מילדיהם על בעלות בנכסים משפחתיים.

יורשים של נכס משפחתי שמבקשים סילוק יד ופינוי של בן משפחה  מהנכס של העזבון שמסרב להתפנות ועושה בנכס כבשלו.

סכסוך כספי בין אחים או סכסוך כספי מול ההורים על כספים משותפים או על כספי ונכסי ירושה או כל סכסוך כספי בתחום המשפחה.

אילו רק דוגמאות בודדות של מקרים כואבים שהגיעו למשרדי, בהם הלקוחות שהגיעו אליי לא ידעו מה הדרך הטובה לטפל בבעיה.

מצד אחד, מגיע להם זכות בנכס או בכספים.

אך מצד שני, מדובר בבן משפחה ולרבים מאיתנו, קיים מחסום נפשי לנהל הליך מול בן משפחה.

"הרובד הנפשי" הוא הרובד הנוסף שקיים במסגרת משפטית בתחום המשפחה. מדובר בחסם של ממש שעלול למנוע ממך את הזכויות שמגיעות לך.

המחלקות מול בן משפחה ודאי מעוררת אצלך תחושות עזות וקיצוניות, לרב באופן שאינו מידתי.

ודאי חולפות בראשך מחשבות כמו "לא נעים לתבוע את הבן"; "כיצד אראה אם אגיש תביעה לפינוי של אחי מהנכס"; "איך אני יכול לתבוע את אחותי על הכספים הרבים שהיא חייבת לי?"…

הנושא מכביד עליך כל היום וכל יום את/ה לא יודע/ת כיצד נכון לפעול.

"הרי זה בכל זאת בן משפחה…"

בדיוק בשביל זה אני כאן. לסייע לך ולכוון אותך.

תביעה כספית כנגד בן משפחה, תביעה לפינוי בן משפחה מנכס, תביעה כספית כנגד אח או חלילה, תביעה כספית כנגד הורים – כל אלא פעולות משפטיות לא פשוטות בשבילך ובשביל אף אדם ונעשים רק אם הם כורח המציאות. 

הייחוד של משרדי בתחום זה, הוא חשיבה יצירתית ופתרונות מ"חוץ לקופסא", תוצאה של כ- 20 שנות ניסיון בתחום.

אני מבין כי בשונה מסכסוך עסקי, במסגרת המשפחתית סיום המחלוקת כמה שיותר מהר ועם כמה שפחות מאבקים בבית המשפט, יכולה להשיב את הסדר המשפחתי על כנו.

הניסיון העשיר וההיכרות עם אינספור מקרים בתחום זה, מאפשרת לי לספק לך פתרונות חכמים לסכסוך משפחתי, אם אפשר, על דרך יישוב חכם לסכסוך על מנת לשמר כפי הניתן את הקן המשפחתי.

כמובן שלא תמיד הדבר ניתן, ואם אין ברירה, אז יש צורך בנקיטת הליכים משפטיים נכונים ומידתיים על מנת שתקבלו את הזכויות להם אתם זכאים, אך עדיין, אני זוכר שמדובר בבן משפחה שיישאר כזה גם לאחר שההליך המשפטי יסתיים.

 
חשיבות הניסיון בייצוג משפטי בסכסוך בתוך המשפחה 

במהלך השנים הרבות, צברתי ידע ניסיון רב בפתרון סכסוכים ממוניים בתחום המשפחה וייצוג משפטי בסכסוך בתוך המשפחה.

ידע וניסיון עשיר הם הכלים החשובים ביותר לדעתי בתחום הסכסוכים במשפחה שכן הם יכולים לשפר משמעותית את הסיכוי שלך לקבל את מלוא הזכויות להם אתה זכאי.

משרדי עתיר ניסיון בייצוג משפטי בבית המשפט לענייני משפחה, בפרט בניהול ופתרונות חכמים לסכסוך משפחתי על נכסים שבמחלוקת, פינוי וסילוק יד מנכסים וניהול הליכים כספיים בין בני משפחה.

ככל שאתם או משפחתכם נקלעתם לסכסוך משפטי, יש חשיבות בפניה מהירה לקבלת יעוץ משפטי מעו"ד מומלץ לסכסוכים משפחתיים על מנת לנסות לסיים את הפרשה עוד בתחילתה ובטרם הרגשות יציפו אתכם וישפיעו על החלטותיכם.

משרדי עומד לך לעזר בשעת מצוקה וישמח להעניק לך מהניסיון הרב שצברנו – למען הצלחתך!

משפחת משיח
קרא עוד
אלי היקר, מצאנו אותך בחיפוש שעשינו באינטרנט והגענו אליך לפגישת יעוץ, כבר בשיחה הראשונה הבנו שיש על מי לסמוך והבנו שאנחנו בידים טובות. קיבלנו תחושת ביטחון מלאה. ברצוננו להביע את תודתנו האישית והערכתנו הרבה עבור הטיפול המקצועי והמסור, היחס האישי, הסבלנות והגישה השירותית לאורך כל הדרך ועד לסיום המוצלח, ישר כח!!! תודה על מענה לכל היסוס ושאלה, תודה על זמינות אינסופית, הגינות ואכפתיות ותודה על עבודה אדיבה ונפלאה ממליצים בחום על שירותיו המעולים של עו"ד אלי מור מאיתנו משפחת משיח
רותם פוקס
קרא עוד
תודה רבה אלי על עבודה יסודית, מקצועית ואמינה. מרגע שפנינו אליך, הרגשנו שאנחנו בידיים טובות, נתת לנו בטחון שהנושא יטופל על הצד הטוב ביותר ואכן כך היה. התנהלת מולנו בשקיפות, בסבלנות, בהכלה, עד לתוצאה הרצויה, בדיוק כפי שהבטחת!
ענבל הדר
קרא עוד
מר אלי המיוחד במינו ! אתה אדם מיוחד, בעל מידות טובות, מוסר עבודה גבוה שאין שני לו, מילה אצלך היא מילה ושעה זו שעה. נדיבות, רוחב לב ומקצועיות מעל הכל. הכי מיוחד בך, שאצלך "השתן לא עלה, עולה ויעלה למוח" אתה תמיד נותן שירות איכותי ואמין בגובה העיניים. יעילות מקצועיות ועבודה עם נשמה זה שם המשחק אצלך. שרק תמשיך כך ותגיע לשיאים גבוהים ביותר... ממליצה עליך בעצימת עיניום ובטחון מלא ותודה על הכל. אתה מלאך בדמות אדם. ... יישר כח.... ענבל
ליאורה טשרוניבלסקי
קרא עוד
מהכרותנו האישית והמקצועית עם עו"ד אלי מור בטיפול בתיקים שלנו, ניתן רק לשבח אותו כמקצוען, אכפתי, אנושי, מהיר ומדויק וכמובן אמינות מעל הכל. ליווי מקצועי וסובלני לאורך כל הדרך. חברים ומכרים שקיבלו את המלצתי -יצאו שבעי רצון ותשבחות. ממליצה מאד!
הקודם
הבא
זכיה בתיק משפטי ללא אסמכתאות – תביעה כספית של אח כנגד שני אחיו

הם היו שלושה אחים. אח אחד עבד מאוד קשה ואת הכסף שהרוויח, הפקיד אצל שני אחיו כדי "שישקיעו" עבורו. אותו אח סמך על אחיו שכאשר יבקש את כספו והשקעתו אצלם, הוא יקבל אותם מיד.

הוא טעה!

בתחילה, כאשר האח ביקש את כספו, הם עדיין הבטיחו לו שהם כבר ישלמו. כאשר האח הבין ששני אחיו מוליכים אותו שולל והתעמת איתם, הם הכחישו שקיבלו ממנו כספים ואף הכחישו שמהכספים שהוא הפקיד בידיהם הם קנו נכס על שמם.

לאחר שהאח פנה למשרדנו, הוגשה תביעה מתאימה והוגשו עיקולים על נכסי האחים.

למרות שלא היו הסכמים בין הצדדים ולא היו אישורים על העברות כספיות, הצלחנו לנצח עבורו את התביעה והשגנו לו את כספו ואת חלקו בנכס שנרכש חזרה.

האמת מצויה בפרטים הקטנים – תביעה של מליון ש"ח של אחות כנגד אחיה

הלקוח הגיע למשרדי לאחר שאחותו תבעה אותו על לא פחות ממליון ש"ח. העילה – הלוואת כספים.

התובעת (האחות) צירפה למסמכי התביעה העברות כספיות שהיא ביצעה לחשבון הלקוח בסך כולל של כמליון ש"ח והתבססה עליהם בטענותיה.

הלקוח טען בפני שלא הוא קיבל את הכספים הללו ולמרות שהם הועברו לחשבון הבנק שלו, הם שימשו לצורך של התובעת.

לא היו לו ראיות.

נברנו במסמכים, חיפשנו והזמנו מסמכים רבים נוספים ובסוף מצאתי! האמת מצויה בפרטים הקטנים. יפוי כוח ישן שהשתכח מהלקוח שממנה את אביו המנוח לטפל בחשבון הבנק, הוכיח את האמת, הכספים אכן הועברו ללקוח שלי, אך הועברו משם על ידי האב לטובת צרכי אחותו התובעת.

בית המשפט דחה את התביעה וחייב את התובעת בהוצאות גבוהות – 52,000 ש"ח.

פתרון לפינוי וסילוק יד של בן משפחה שמסרב לפנות נכס ירושה

האם המנוחה הורישה את עזבונה, שכלל נכס יוקרתי במרכז הארץ ל- 4 מילדיה, כאשר את אחד הילדים מסיבותיה, בחרה המנוחה שלא לכלול בצוואתה.

אותו בן התגורר בחלק מהנכס ולאחר פטירת המנוחה לא השלים עם הצוואה וסירב לפנות את הנכס.

האחים ניסו לפייס אותו בדרכים שונות, אולם הוא המשיך להתנגד בעקשנות וסירב להתפנות מהנכס.

האחים הגיעו אליי. כמובן שניתן להוציא את האח באמצעות הליך משפטי, אך האחים רצו דרך אחרת.

פניתי לאח וזימנתי אותו למשרדי. לאחר שהבנתי ה מניע אותו ומה מפריע לו, מצאתי פתרון לסכסוך. באמצעות סכום כספי שהיה קיים בעזבון הוסדר עבורו מקום מגורים עם רשת בטחון לטווח ארוך. האח היה מרוצה שיש לו מקום מגורים ואחיו היו מרוצים שהם לא נדרשו לנהל עם אחיהם תביעה משפטית.

שני הצדדים ניצחו.

צרו איתנו קשר

לקבלת מידע נוסף אנא צרו קשר באמצעות מילוי הפרטים הבאים

תפריט נגישות