פינוי מושכר / פינוי דייר ממושכר ביעילות ובמהירות

morlogov.png

במאמר זה נבקש להסביר לך את האופן בו ניתן לפנות דייר שלא משלם דמי שכירות מהמושכר שלך.
 
נבקש להמחיש לך כיצד משרדנו ערוך לבצע עבורך את פינוי הדייר בדרך המהירה ביותר.
 
בעלי נכסים רבים נתקלו ו/או יתקלו בעתיד במצב בו דייר המושכר שבבעלותם לא ישלם דמי שכירות ו/או לא יפנה את המושכר ויגרום להם לנזקים כלכליים ועוגמת נפש רבה.
  
אם אתה מבקש את פינוי הדייר ולהחזיר לידיך את המושכר, פנה למשרדנו עוד היום לקבלת פתרון לפינוי דייר.
 
משרדנו ערוך להגיש תביעות לפינוי דייר ולפינוי מושכר בתוך 24 שעות ומתחייב כלפיך לפינוי דייר בזמן הקצר ביותר האפשרי לפי החוק !
 
אם דאגת להבטיח את עצמך בערבים טובים ובביטחונות עומדת לך האפשרות לגבות את חוב דמי השכירות מהדייר ו/או הערבים של הדייר, מצבך המשפטי טוב.

אולם גם אם לא עלה בידך לקבל התחייבות של ערבים, משרדנו ערוך לספק לך פתרונות לגביית כספך, אך בראש ובראשונה משרדנו מציע לך פעול לפינוי הדייר ולהביא לפינוי מושכר בזמן הקצר ביותר.

משרדו ער לכך כי כאשר המושכר שלך מוחזק ע"י דייר שלא משלם דמי שכירות ו/או דייר שלא רוצה בפינוי המושכר, אתה מפסיד כסף ! לפיכך, משרדנו עומד לרשותך על מנת לעצור את ההפסד הכספי שנגרם לך מידי יום וזאת באמצעות מתן מענה מהיר לצרכיך ולפינוי הדייר הסורר לאלתר.

מתוך הבנה למצוקה אליה נקלעת, אנו מאפשרים לך לקיים פגישה ראשונית במשרדנו ללא תשלום, כאשר במהלכה תקבל את מלוא הנתונים הדרושים לך לצורך קבלת החלטה על אופן פינוי הדייר, כאשר אנו בטוחים כי לאחר קיום הפגישה, תיווכח לגלות כי ה"שד" אינו נורא כל כך וכי משרדנו מספק לך מערכת פתרונות איכותית, מקצועית ומהירה מאוד לפינוי מושכר.

למשרדנו ניסיון מוכח בתיקי פינוי מושכר רבים מאוד לרבות הליכי גבייה של דמי השכירות המגיעים לך מדייר סורר, כמו גם ההוצאות והנזקים שיגרמו לך או למושכר.

הליך פינוי דייר הנו הליך משפטי מזורז שניתן לביצוע מהיר ויעיל

פינוי מושכר הנו הליך משפטי מיוחד אשר תוקן בסדר הדין האזרחי התשמ"ד 1984 לצורך תיקון המצב שהיה קיים קודם לכן, והוא כי לצורך פינוי דייר היה צורך לנהל הליך משפטי ארוך ומיגע שגרר אחריו נזקים כספיים נוספים למשכיר.
 
במסגרת הליך פינוי המושכר המקוצר, הפך בין רגע הליך פינוי המושכר להליך קצר בכל קנה מידה משפטי, כאשר לכל היותר ניתן לקבל פסק דין לפינוי דייר בתוך כ- 60 מיום הגשת התביעה, בתנאי שפועלים בזריזות, ולעיתים  אף בתוך 30 ימים !
 
מאחר ומדובר בהליך משפטי מלא אך מקוצר, יש לכרוך במסגרת כתב התביעה לפינוי מושכר את כל טענות התובע עליהם מבקשים לבסס את כתב התביעה לפי סדרי הדין.
 
על פי התקנות לפינוי דייר, בית המשפט יקבע דיון במועד של כ- 30 יום מהמועד בו יוגש כתב הגנה מטעם הדייר, אז ישמעו טענות המשכיר והדייר ובסוף ההליך, יינתן פסק דין.
 
אמנם, הסעד היחיד שניתן לתבוע בהליך פינוי מושכר הוא פינוי דייר, אך ניתן לדרוש כי פסק הדין יכלול את הוצאות ההליך המשפטי, קרי, שכר טרחת עורך דין והוצאות המשפטיות הכוללות אגרת משפט ועלות השליח.

משרדנו ממליץ שלא לעשות סעד עצמי כנגד דייר כגון כניסה למושכר ו/או ניתוק מים וחשמל. שכן מדובר בפעולה לא חוקית אשר עלולה לסרבל את התביעה לפינוי דייר.
 
המטרה של דייר בעייתי שלא משלם היא להאריך את תקופת פינוי המושכר, שכן בתקופה זו הדייר הסורר מתגורר במושכר ללא תשלום.
 
לדייר שלא משלם אין יכולת ו/או רצון לעבור למושכר חלופי שכן, עליו למצוא משכיר שיסכים להשכיר לו מושכר ללא בדיקה מקיפה או במילים אחרות, עליו לחפש את הקורבן הבא.

לכן, חשוב להבין זאת ולקבל החלטה נכונה לפינוי שוכר. אסביר כיצד יש לקבל החלטה זו.
 
כיצד מבצעים פינוי דייר / פינוי מושכר – מה עושים כאשר דייר מפסיק לשלם דמי שכירות או לא מפנה את המושכר ?
 
מניסיון משרדנו, פעמים רבות המשכיר הולך שולל אחר הבטחות הדייר.
 
כך למשל, דייר שלא שילם דמי שכירות חודש או חודשיים, מבטיח למשכיר שהנה, הוא כבר מסדיר את חוב דמי השכירות או שהדייר מבטיח שהוא כבר מפנה את המושכר והכל יהיה בסדר.
 
המשכיר מבקש להאמין לדייר ומשכנע את עצמו כי יש לאפשר זמן לדייר לתקן את מחדליו וממתין עם נקיטת תביעת פינוי דייר. כך מצליח הדייר לשטות במשכיר שוב (!) פעם אחת, בכך שלא שילם לו דמי שכירות ופעם שניה, כאשר הדייר גורם למשכיר להמתין חודש או חודשיים נוספים ובמקרים של דייר בעייתי עם ניסיון, אף יותר ולהביא לדחייה של פינוי הדייר.
 
לכן, כלל חשוב עבורך כמשכיר הוא שכאשר הדייר שלך מפסיק לשלם דמי שכירות, אל תשתהה – תקבל החלטה לפעול לפינוי דייר !
 
המלצתנו אינה לפעול במקרה בו דייר מאחר בתשלום ביום יומיים או במקרה בו באופן חד פעמי חזרה ההמחאה של דמי השכירות, שכן אלו מקרים שיכולים לקרות לכל דייר, גם לטובים והאמינים שביניהם.
 
יחד עם זאת, כאשר אתה מבחין בקושי שלם דמי שכירות, בתחילה איחורים בתשלומים החודשיים ו/או בפריסת דמי השכירות החודשיים למספר תשלומים, צריכה להידלק נורת אזהרה אדומה גדולה שכן, שלב אי תשלום דמי השכירות  מצוי כבר לפתחך ואתה עומד מול דייר סורר !
 
זהו השלב בו אתה חייב לקבל החלטה לפינוי מושכר:

בשלב הראשון, לפעול לפינוי הדייר ובכך לעצור את הנזק הכספי המצטבר שנגרם לך.

בשלב השני, לאחר פינוי הדייר ו/או במקביל לכך, לפעול לגביית הנזקים הכספיים מהדייר.
 
הכלל החשוב ביותר בשבילך בשלב זה הוא לא להתפתות ולא לעשות כלום, שכן, פירוש הדבר הוא רווח מידי לדייר שימשיך להתגורר במושכר מבלי לשלם ! על חשבונך !!

ההמלצה שלנו היא שתקבל החלטה טובה שבמקרה הזה היא הגשת תביעה לפינוי דייר.
 
לדעתנו, הגשת תביעה לפינוי דייר היא הפתרון המהיר והנכון עבור המשכיר שנקלע לבעיה זו.
 
נקיטת הליך הוצל"פ לפינוי דייר / פינוי מושכר
 
 
לאחר שניתן פסק דין לפינוי מושכר, יש להוציאו אל הפועל.
 
כעת, לשם פינוי הדייר מהמושכר, עלינו לעשות שימוש בארגז הכלים שמקצה לנו לשכת ההוצאה לפועל.
 
נציין, כי הליך פינוי דייר בהוצאה לפועל מורכב הרבה יותר מתביעה לפינוי דייר בבית המשפט, אולם ביצוע מקצועי ויעיל של ההליך, כפי שמשרדנו מיומן לבצע, יביא לפינוי מושכר בתוך 30 יום ממועד פתיחת תיק ההוצאה לפועל.
 
במסגרת תיק ההוצאה לפועל לפינוי מושכר יש לקבל אישורים ממשטרת ישראל לסייע בפינוי דייר וכמובן יש לקבל צו סופי לפינוי מושכר ביום הפינוי עצמו.
 
משרדנו משתף פעולה עם גורמים נוספים ומקצוענים בתחום פינוי מושכר כמו קבלן פינוי מושכר מקצועי ובכך אנו מביאים לתוצאה של הצלחה מוחלטת בכל פינוי דייר שאנו מבצעים.

ככל שהליך פינוי דייר בהוצאה לפועל לא יבוצע בסנכרון מלא של הגורמים הנדרשים לכך, לא ינתן צו פינוי ע"י רשם ההוצל"פ ! ופינוי הדייר ידחה !
 
כיצד ממשיכים לאחר שמבוצע פינוי דייר ?
 
כעורך דין המתמחה בתחום זה, אין שמח מכותב מאמר זה למסור למשכיר את מפתחות המושכר לאחר שביצעתי את משימתי ופיניתי עבורו את הדייר הסורר מהנכס שלו.

חיוך של לקוח מרוצה שקיבל את מבוקשו שווה עבור משרדנו ועבורי הרבה !

לאחר שתושלם משימת תביעת פינוי מושכר, רצוי לבחון את האפשרויות העומדות בפניך על מנת לבצע גבייה של דמי השכירות שהפסדת ו/או הנזקים שגרם לך הדייר למושכר ו/או כל נזק נוסף.
 
כאמור, גם בעניין גביית נזקי דמי השכירות ו/או תביעת פינוי דייר ו/או למושכר עצמו, נשמח להעניק לך שלל פתרונות יצירתיים.

נוכל להציע לך פתרונות טובים ובעלי סיכוי הצלחה לא מבוטלים גם אם אינך מחזיק בביטחונות או בערבים.

כמי שביצע עד היום מאות תביעות פינוי מושכר חשוב לי שגם אתה תחייך !

המידע המשפטי המוגש נערך ע"י עו"ד אלי מור ומהווה מידע כללי בלבד. השימוש במידע אינו מהווה תחליף לקבלת חוות דעת ו/או ייעוץ משפטי. אלי מור ושות' – חברת עו"ד ונוטריון ו/או מי מטעמם אינם אחראים בצורה כלשהי, ישירה או עקיפה לתוצאות הנובעות משימוש הקוראים במידע המשפטי הניתן באתר האינטרנט www.mor-lawyers.co.il
אלי מור ושות' – חברת עו"ד ונוטריון טל' 03-6959990

צרו איתנו קשר

לקבלת מידע נוסף אנא צרו קשר באמצעות מילוי הפרטים הבאים

תפריט נגישות